Reacties
Reacties 101 - 150 van 201
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Corinne Lugtenaar | Prachtige foto en Prachtige boomknuffel! 🤗💚 | 5 jan. '25 |
| Marieke | Spannend hoor! Jullie komen helemaal gehard terug!… | 5 jan. '25 |
| Yvonne ligtenbarg | Wat maken jullie mooie dingen mee! Leuk ook om de… | 5 jan. '25 |
| Mieke | Ha Jessy en Adriaan. Goed om weer even van jullie… | 25 dec. '24 |
| Mirjam Smeets | Fijne dagen voor jullie . Fijn dat het regelmatig… | 25 dec. '24 |
| Sandra Klein heerenbrink | Hele fijne kerstdagen 🎄 | 24 dec. '24 |
| Bernadette koenraad | Hallo Jessy en Adriaan Ik ben weer helemaal bij gelezen… | 23 dec. '24 |
| Jos Veldhuizen | Hoi Jessy en Adriaan, bedankt voor de leuke foto's… | 23 dec. '24 |
| Natasja | Mooie route idd… fijne kerstdagen en een mooi 2025,… | 23 dec. '24 |
| Hennie | Goeiemorgen! Wat een heerlijke foto's weer! Jullie… | 23 dec. '24 |
| Yvonne ligtenbarg | Wascwel even schrikken van Abel.... | 22 dec. '24 |
| Peter | Volg jullie avontuur met veel plezier. Hier gaat het… | 16 dec. '24 |
| Susan van geene | Superleuke foto's! Heerlijk zo met zijn drietjes.… | 16 dec. '24 |
| Jessy & Adriaan | Dat was wel heel leuk en bijzonder geweest Kees! Hopelijk… | 13 dec. '24 |
| Kees | Dag dappere reizigers! Ik heb net voor het eerst jullie… | 13 dec. '24 |
| Mieke | Hallo Jessy en Adriaan, wat weer een prachtig verhaal… | 11 dec. '24 |
| Patricia | Lieve Jessy ,Wat een beleving en super mooie foto's… | 10 dec. '24 |
| Mirjam | Deze manier van rondreizen, mooie ontmoetingen en… | 10 dec. '24 |
| Robert | Weer een leuk verhaal om te lezen en leuke foto’s… | 9 dec. '24 |
| Marja kluver | Hoi, leuk om weer even jullie reisverhalen te lezen… | 1 dec. '24 |
| Ruben | Unbelievable, gaaf hoor, een heel oerwoud 🤩 | 26 nov. '24 |
| Jessy & Adriaan | De bedenker was geïnspireerd door dit project: https://youtu.be/tIYoazkrY8Q?si=Wlqn2O_353s88C3U… | 26 nov. '24 |
| Ruben | Wowww, een iglo in Portugal, dat deze niet is weggeblazen… | 24 nov. '24 |
| Ans de Wette | Knap hoor, flinke meid | 24 nov. '24 |
| Ans de Wette | Mooi werk | 24 nov. '24 |
| Ans de Wette | Waf, waf, waf, mooie honden | 24 nov. '24 |
| Ans de Wette | Wie wilt er een kooltje? | 24 nov. '24 |
| Ans de Wette | Leuk en wat groot | 24 nov. '24 |
| Hennie | Wat een prachtige foto's! Wat fijn, dat jullie… | 24 nov. '24 |
| Mirjam Smeets | Een andere wereld. Daar waar je wilt zijn. Vast een… | 19 nov. '24 |
| Jos Veldhuizen | Spannend en wat een gelukkie dat we het mee mogen… | 18 nov. '24 |
| Ans de Wette | Mooi verhaal Dank fijn om te lezen | 18 nov. '24 |
| Esther Bosch | Wat kan je toch blij zijn als het raampje weer gemaakt… | 18 nov. '24 |
| Mirjam Smeets | Ha lieve J&A. Gelukkig geen mankrment versnrllingsbak.… | 15 nov. '24 |
| Monique | Volg jullie op afstand!! Erg leuk die verhalen. Groetjes… | 14 nov. '24 |
| Anja | Heerlijk jullie verhalen te lezen! Groetjes uit Rheden | 12 nov. '24 |
| Hennie | Gelukkig zit het raam er weer in....... Jullie zitten… | 11 nov. '24 |
| Ans de Wette | "Kleintjes" moeten er óók zijn | 11 nov. '24 |
| Jos Veldhuizen | Weer een prachtig verhaal dat goed afliep. Als jullie… | 11 nov. '24 |
| Ine van Dijk | Wat een mooie plaatjes! Wat fijn dat het geen grote… | 10 nov. '24 |
| Yvonne ligtenbarg | Wat een gedoe met de camper, en dat het uiteindelijk… | 7 nov. '24 |
| Marieke | Wat spannend weer! Gelukkig viel het mee! Ik ben wel… | 6 nov. '24 |
| Jos Veldhuizen | Wat een mazzel met de auto. Gelukkig maar. Geniet… | 5 nov. '24 |
| Robert | Hoi, fijn dat het zo simpel kon worden opgelost! | 5 nov. '24 |
| Mieke | Weer een leermomentje! Binnenkort geen monteur meer… | 5 nov. '24 |
| Jessy & Adriaan | Het leven is een feestje maar je moet wel zelf de… | 5 nov. '24 |
| Hennie | Gelukkig is alles opgelost! En jullie zijn al een… | 5 nov. '24 |
| Jessy & Adriaan | Dat doen we zeker Mieke! Op dit moment vooral veel… | 1 nov. '24 |
| Kelly | Influencers 😆 | 1 nov. '24 |
| Mieke | Oh wat leest dat allemaal relaxed en wat leuk van… | 1 nov. '24 |


- Hans Lugtenaar: Hennie en Hans Lugtenaar…
- Mirjam Smeets: Lieve Jessie gecondoleerd…
- Sanne: knuffel lieverds, gecondoleerd…
- Jos Veldhuizen: Bedankt weer voor de update.…
- Jessy & Adriaan: Dank je lieve Hennie. Wat…
Alle reacties »